Friday 1 June 2012

teman tapi mesra

1 sekolah 1 nasib 1 kepale 1 malaysia .. haha

tengop yang sebelah aku tu , haaa tu la dye liza name ye... ye nim pelik ket tapi best kawan ngn ye .. ye manje ,  suke ngajuk ... haha padamdosla ... tapi mase nim myra tukang amik gmbr aku tak perasan pun ... mase mne ye amik gmbr .. haha , nk wat wuane .. org ralik ngt mcj or ... yang nim gmbr sebelum aku g dinum ... first time aku amik gmbr ngn ye tuh ... kau ade ? haha .. berat nanang manusia op ... aku jenis malu ekpom mane wahi gmbr tpy dkpe r wat kenangan mane tahu aku maty esok luse .... ke wuane ? itam belegam aku op ? sex wahi main panas gne ngt ... kah3 , jemur bajek mcm mat saleh ... dh dkpe r .. hok tuh jer nk kbo .. aku sayang ye .. jangan amik ye dry aku tahu .. aku pukul mg or ... <3 chenta liza <3 

No comments:

Post a Comment