Friday, 27 April 2012

pemergian ku bukan seketika

dye yang aku syg .. aku nk kenal lebih rapat ngn dye .. tappy aku malu dengan perasaan aku ..... tapi tdpe maybe i'm not poerfect for you .. EYKA HUSNA
setiap yang idup pasty akan maty kan ? cume lambat dengan cepat jerp kam2 .... tik tik tik sekejap jer waktu berlalu ... 02.05.12 nanty aku dh tkde kat terengganu , :( .. aku terpakse pergy ... maafkan aku HUSNA , TASYA , SARAH . MELOVEYOU . aku bahgia kenal dengan mg seme .... aku nok mitok maaf bnyok2 alu aku uat saloh kat mg seme .... ary nim last aku link blog , buke fb .. lepas nim mungkin aku dh xgune lagy fon ... i hope u always hepii wif u bf ..
Tasya koho sombong lenim .... dok mcm dulu ... hurm ....... tapy dkpe ar aku tak kesah .. hope u epy wif u life sudah .... :D
dkpe ar takdok mood nok tulis bnyop2 .. apeape pung mengenali mu membawa seribu mkne buat ku ... bubye . :-(

Friday, 13 April 2012

meLOveYOU

diri ku termenung mengenangkan dirimu .. <3


frends forever .. never break watever happen <3

aku kate dkyoh amik .. mg amik gop .. degil sungguh ... :P
haha ... aku ade kawan segile kepale aku , ary nim bwu aku jupe .. metas dok patut org .... wakaka .. kami ary nim ibarat terbakar kene jemur kat smtt ... ayoiii ... hangus2 .. balek2 demam teruh aku , adoiyy ... semangat lajok jady gnim plok .. wakaka ...  ape2 pun detik2 nim aku takkan lupe sepanjang idup aku .... itu janjy aku ... MELOVEYOU EDA , IRAEH ... :)

Sunday, 8 April 2012

sedkit sebanyok tentang aku ! L:)

heppy family ....

assalamualaikum semua ... lame dok edit blog , maklum ar bzy lenim on9 pun kadang2 jer ... sibuk urus mende lain ... nok citer pasal family sikit , hee :) aku nim adee tujuh adek beradek ... aku anok yang ke tujuh ... haha .. 3 abang n 3 kakok ... bijop dok ... sorang abang ipor , sorang anok sedare ... heee ....
bosan yang teramat la .. puas x au nok wat nape .. aishhh ... ...
nok knl aku dok ? alu nk knl aku gane2 bce instruction bwh ..

<3 just callMe aim
<3 umo aku 17 setengoh tahon .. :)
<3 bekas skoloh kat KOMSTAR :D
<3 dok wahi sombong cume pemalu jer sikit ..
<3 suke ngayat dengan moto .... minyok ibarat isi mcm air :)
<3 dok pelik tapy sedikit aneh dry yang lain .. xsuke yang sombong ...
hate until die !
<3 i lebiuuuuuuuuu my sweetfamily ...

Tuesday, 3 April 2012

kawan VS cinta


Mengenali seseorg itu kadangkala membuat kita ketawa , 
mengenali seseorg juga kadangkala membuatkan kita mengalirkan air mata , sesungguhnya mengenali seseorg itu mampu memberi kita sejuta rasa , marah , sedih , merana , gembira , sayang & rindu , 
namun , mengenali seseorang itu sebenarnya ANUGERAH YANG BERHARGA , biarpun hadirnya hanya seketika & meninggalkan luka , 
BERSYUKURLAH dgn kehadirannya kerana dgnnya kita belajar erti MENGHARGAI KASIH SAYANG ♥

KAWAN hok buleyh jady kawan ade tige JE .. PERTAME kawan hok selalu disamping KITE , KAWAN HOK BERKAWAN ATS DASAR KAWAN , KAWAN HOK DOK MEMANDANG KEKURANGAN KITE TAPY SEBALIKNYA ...

Jika ia sebuah cinta , ia tidak datang dengan kata-kata namun sentiasa menghampiri dengan hati . .
Jika ia sebuah cinta , ia tidak terucap dengan kata namun sentiasa hadir dengan sinar mata . .
Jika ia sebuah cinta , ia tidak hanya berjanji namun sentiasa mencuba memenangi . .
Jika ia sebuah cinta , ia tidak hadir kerana permintaan namun hadir kerana ketentuan . .
Jika ia sebuah cinta , ia tidak hadir dengan kekayaan dan kebendaan namun hadir kerana pengorbanan dan kesetiaan ♥

teman ? hadirmu mengubah dunia ku , tanpa insan yg bernama teman siapa la aku .. hadirmu menceriakan hidup ku ... di saat ku terjatuh tangan kau hulurkan , di saat ku terbangun senyuman manis terukir di bibir mu .. sekali kau berkawan selamanya aku akan anggap mg kawan walaupun sekarang ramai KAWAN MAKAN KAWAN ...

aim_sahaje@blogsport.com
available here ! juz smile :)

Sunday, 1 April 2012

kerinduan datang menjelma ! :(

rindu datang tatkala malam menjelma ... :(

siapa sangke disebalik wajah ceria aku , tersirat beribu rahsia kesedihan  , dulu aku x seperti ini tapi sekarang kenangan lampau menghantui menbuat ku terpurut dalam di lema ... YA ALLAH , aku rindu ayoh , rindu sgt2 tapy aku kuad aku cube lawan , yelakan yang dah xde tu biarla dye pergy kite yg idup ni mesty teruskan hidup ... bab kate org putih life must going how anything happen .. parok sungguh ,,, haha .. tapy ade sorang kawan aku dye lebih kurang senasib ngn aku , dye xde mak ... setiap kali dye tulis artikel pasal mak dye , seribu kekesalan datang menyulubungi aku  , aku tahu dye terlalu rindukan mak dye tapy apakah daye , kita semua milik ALLAH antara lambat dengan cepat jer dye amik kite ...  liza ? aku ade , kite kene kuad untuk esok dan seterusnya , kite kene tunjuk kat dye kite boleh berdikari , BELAJAR ! SORI la AKU xleyh tengok mg sedeyh sebab ngn aku2 jadi sedeyh ... :(


pade arwah MD AFANDI BIN PUTEH , aim berdoa agar pok tenang kat sane .. setiap malam aim teringat kat pok .... aim sokmo ingt pok walau katne aim berade ... kadang2 aim jeles bile org lain tulis status tentang hebatnya ayh dye ... aim cemburu bkpe la aim dok dapat gtu .... aim tahu pok nok aim berjaye kan ? aim akan buktikan pok .... insyaALLAH ..  :)
aim tengok sekarang mok boleyh kuat tanpa pok , aim tengok family dok lupe pok , bile subuh je mok mesty terkejut , yelakan dulu rutin harian dye setiap subuh persiapkan urusan pok ....
pok last arw aim tulis status pasal pok .. aim harap pok tenang kat sane dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman . amin ya rabbal alamin ...