Friday 23 March 2012

kau ade? haha

mek potpet , mek zaa , mek mowntel , mek chubby ...dalam ramai  ramai niw aku paling kacip rapat ngn  mekza, DYE  nim besfrend aku ... walaupom dye kuat ngajok dan aku plop hop dok rety nk pujuk terpakse la aku buat derk je ... haha  .. aku xdop perasaan , mg tahu nde ? ye abis ngajuk baikla ... mcm xdop nape2 berlaku ... bijop dok ?
yang kedua aku kacip longgor ngn ye mek chubby . DYE nim open minds je .. kadang kale aku geram ngn ye sebab ye pp ye chubby .. aku suke kenak ye ... ngajim sokmo aku op .. :) .. arghh .. duli mnde aku .... do i care ? hehe ...aku suke kawan ngn ye sebab pale ye gile2 mcm pale aku ... haha .. kau ade ? dye nim suke koya sikit .. dlm fb wat status bnyok huruf seroh ke dye ... haha ... :P
yang ketiga aku kacip selow2 ngn ye mek mowntel .dye ni  besfrend aku mase form 3 agy .. aku knl ngn ye mase tuh r .. kami kacip biar pom kelas lain2 .. ye sokmo wat lawok odoe ye .. hak3 .. aku sedap kawan ngn ye sebab ye bukan jenis kawan makan kawan seaGY hepy god luck  :) .. ye nim dok care ke org  tapy kalu org cary pasal ngn ye , nahas ar org tuh ... eeeiii seram bunyi ow ... hak4 ...
yang ke 4 mek potpet dye nim kuat cakap .. orang senyap ye riuh rendah .. ade bakat jual sayur ngn ikan pasor owr ... haha ... pelaris .. mg tahu nde ? haha .. ye nim alim sikit .... tapy dry segy permikiran open je ... haha
siti najwa aqilla bt azhar .. my sis
adk ... aku rindu mg r ...mg indu aku dok dik erh ... aku syg mg dek ... mg jangan tinggal aku neh ... mg terpenting dlm idup aku .... i love u adek ! ..  10 bulan lebeyh dh mg jadi adk aku , tapy aku anggap mg mcm adk kandung aku dh .... cayam mg adk ! mg nim manje , wahi pendam kalu ade mslh .... dok wahi kongsi .. hmmm ... se jer hok aku geram ngn mg , mg sweet ngn 4we mg ... jeles aku .. hak3 .... mg comel ...mate mg sipit .. gane2 pom .. aku ade mg sorang je adk ... adk hok paling manje , ngade , gedik , dok banyok hal .. mg ar tuh dik erh .. aku sayang mg sepet .. adk ? terima kaseh sebab sudi terime aku jady sebahgian dary idup mg ... i lebi u ... :)

jangan amik adik aku hok aku sayang .. kepok pale owr ..

No comments:

Post a Comment