Saturday, 31 March 2012

i'm not mat rempit .. juz sempit

ni lah aku ... edit geg0r ! kerana gmbr nim jugok mok aku beleber 4 karun  ke aku ... wahaha

tengok gmbor atas er , last ar aku conget .. lain kali aku dok wat doh . nk jadi budok baik plop ... anok mok  kan  .. haha  ..    mok aku sayang aku patut r ye beleber ke aku .. ye takbuh aku jdi macam budok lain lior  .. aku dengor kate mok aku .. sebab ye kam kaseh aku ... haha .. mun dok aci jeles ..

aku nim buas ke ? mok aku dok cakak nok beleber doh ke aku tapy gtu ar telinge aku tuli bukan dengor er .. tapy dkpe ar aim janjy aim beruboh mok neh ... tapy amik mase ar sikit ... slowly dokleh laju2 .. dok jadi ekg ... sabor mok neh ... takdok keje gnim r jadi .. tido , lepak dan mkn (TLDM) haha .. mun ade?
ary nim penat sikit sebab g jumheboh dok ingt balik .. haha .. ish2 sapa ralek2 kediri , mayang bang pah mane ,, adoiyy ,,,
aku nok beruboh !! anybody caqn help me ? 

dakpe ar .. update pasal tu je .. mate dok larat doh nim .. ambe nk tido luw .. dok orok ekpom ....
bye2 .. ilysmf capital M <3

3 comments: