Sunday, 1 April 2012

kerinduan datang menjelma ! :(

rindu datang tatkala malam menjelma ... :(

siapa sangke disebalik wajah ceria aku , tersirat beribu rahsia kesedihan  , dulu aku x seperti ini tapi sekarang kenangan lampau menghantui menbuat ku terpurut dalam di lema ... YA ALLAH , aku rindu ayoh , rindu sgt2 tapy aku kuad aku cube lawan , yelakan yang dah xde tu biarla dye pergy kite yg idup ni mesty teruskan hidup ... bab kate org putih life must going how anything happen .. parok sungguh ,,, haha .. tapy ade sorang kawan aku dye lebih kurang senasib ngn aku , dye xde mak ... setiap kali dye tulis artikel pasal mak dye , seribu kekesalan datang menyulubungi aku  , aku tahu dye terlalu rindukan mak dye tapy apakah daye , kita semua milik ALLAH antara lambat dengan cepat jer dye amik kite ...  liza ? aku ade , kite kene kuad untuk esok dan seterusnya , kite kene tunjuk kat dye kite boleh berdikari , BELAJAR ! SORI la AKU xleyh tengok mg sedeyh sebab ngn aku2 jadi sedeyh ... :(


pade arwah MD AFANDI BIN PUTEH , aim berdoa agar pok tenang kat sane .. setiap malam aim teringat kat pok .... aim sokmo ingt pok walau katne aim berade ... kadang2 aim jeles bile org lain tulis status tentang hebatnya ayh dye ... aim cemburu bkpe la aim dok dapat gtu .... aim tahu pok nok aim berjaye kan ? aim akan buktikan pok .... insyaALLAH ..  :)
aim tengok sekarang mok boleyh kuat tanpa pok , aim tengok family dok lupe pok , bile subuh je mok mesty terkejut , yelakan dulu rutin harian dye setiap subuh persiapkan urusan pok ....
pok last arw aim tulis status pasal pok .. aim harap pok tenang kat sane dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman . amin ya rabbal alamin ...

2 comments:

  1. sabar ain :) and insyaallah dia ditempatkan di tempat orangorang yang soleh . amin

    ReplyDelete