Sunday 8 April 2012

sedkit sebanyok tentang aku ! L:)

heppy family ....

assalamualaikum semua ... lame dok edit blog , maklum ar bzy lenim on9 pun kadang2 jer ... sibuk urus mende lain ... nok citer pasal family sikit , hee :) aku nim adee tujuh adek beradek ... aku anok yang ke tujuh ... haha .. 3 abang n 3 kakok ... bijop dok ... sorang abang ipor , sorang anok sedare ... heee ....
bosan yang teramat la .. puas x au nok wat nape .. aishhh ... ...
nok knl aku dok ? alu nk knl aku gane2 bce instruction bwh ..

<3 just callMe aim
<3 umo aku 17 setengoh tahon .. :)
<3 bekas skoloh kat KOMSTAR :D
<3 dok wahi sombong cume pemalu jer sikit ..
<3 suke ngayat dengan moto .... minyok ibarat isi mcm air :)
<3 dok pelik tapy sedikit aneh dry yang lain .. xsuke yang sombong ...
hate until die !
<3 i lebiuuuuuuuuu my sweetfamily ...

No comments:

Post a Comment