Friday 10 August 2012

perjalanan hidup gane2 kene teruskan jugok kan ... :')

buah aty pengarang jantung sy ,,,,,,, il0vey0u :))
ary nim aku nk citer ket .... lepas lame dok update blog meh nok story ket .....

31/07/2012 - INTAN YUHANIES BT MOHD .. hari nim tarikh bermakne sy ngn awk ... awk jady milik sy sekarang ... milik mutlak ... :) syg sy , cinte sy hanya untuk awk skrg .... bahagia dengan mu syg ... mu comel .... hari2 aku jupe mu dok puah tgk muke mu ... iloVEy0u lonjong :*
                                                                          

08/082012 - cukup 8 bulan ayah tinggalkan aku ... tapi takpe , aku kuat ................ aku boleh jge mok ............. aku boleh teruskan hidup aku .......... INSYAALLAH ... rindu ke pok ... nok2 dekat nok raye ..... sedeyh bile tengop org lain ade ayh p aim ? hmmm.... :') hidup kene teruskan gok gane2 pun .....

07/08/2012 - sharifah nur azrina natasya bt syed al khadir .. sebulan doh awk tinggal saye ... awk ? saye rindu awk ... sy syg awk ..... awk ? sy doakan awk tenang kat sane ...
jangan lupekan sy ... sy selalu ingt awk dan sy takkan lupekan awk sapa bile2 ...... miss you ayien :')

04/08/2012 - ezza maysarah .... awk bukan lagy milik saye ..... saye akui sy egoo .. tapy sy taleh nk tipu perasaan sy ... sy cume boleh anggap awk mcm bff sy je... xlebih ... saye sayang awk mcm seorang abg sygkan adek .... awk ? paham sy ..... saye cube anggap awk lebih drypade tuh tapy taleyh ... MAAF ! :")

No comments:

Post a Comment