Sunday 19 August 2012

rayeee :')

mummy2.. il0vey0u :D (kekasih aty )
                                                      tema raye kite colour itam .. tema awk ?
bergambar bersame mummy kesayangan ... il0vey0u.. bukan senang dia nk bergambar ngn mummy .....walaupun x semeriah dulu tapi kami bersyukur masih lagi boleh rayee bersame2 .. :)
alif buat mulut gtuh sebab style kot.. haha
*selamat ary rayee aidilfitri :)
rayee ke 3 4 5 nok raye ngn capital i sayee .. haha
dap ar, nok amik gmbr same ... nop upload , nok wat masuk dlm fb , nok wat depakk ...
aumaum ... rindu mg sayang ... IMY ;')
mg bzy , n aku tahu tapi takpe asl mg dok curang sudoh ... aku caye mg ,...
sayang2 31/08/2012 nim cukup sebulan kite .. kite rai neh ... ulangtahun bersame kite...
biey arap kite kekal bersame neh ... kite jage rase cinta kite lekloq ey ...
alu ade poblem kite settle molek neh ... takdok istilah PUTUS/BREAK dlm hubungan kite ...
aku belaj0r lebih setia , aku belaj0r lebih menghargai dan aku belajor lebih menyayangi diri mu ...
sayang ! :* muahh stepek ... :)

<intan yuhanies binti m0hd owner>


No comments:

Post a Comment