Monday 3 September 2012

adik kesayangan :D

siti najwa aqilla binti azhar .. satu satunya adik ambe :D
adik ? sayam adik .... hehe ... kat seta0n lebih dh aim amik najwa sebagai adik op... adik seorang yang manje .. suke pendam kalu ade masaloh takmoe kongsi nge org .... sayam adik sebab sekarang aim ade adik sorang je .. bace entry atas satu2 nye adek ... haha .. adik ? aku doa mung bahagia nge pkwe mung neh .... mung jage diri molek ow ... aku ambuh ilang adek macm mung ey ...
thanks ar amik berat pasal aku walaupun kite jarang contact tapi aku tk penoh lupe mung dek eh ....
 dh dkpe ar dok au nok tulis nape agy... sory curi gmbr mg sekeping dek eh ... comel ngt ekpum .... haha ... sayam mung dek .... kbyee ..

JANGAN AMIK YE DARY AKU ... adek kesayangAn aku :* , alu MUNG AMBIK AKU BUNUH MUNG ,,, HAHA

No comments:

Post a Comment